• English

سبد خرید

فقدان تکنسین های واجد شرایط

دسته بندی

آخرین مقالات

ارتباط با ما

فقدان تکنسین های واجد شرایط
8 جولای 2021
vahid rostami
1008

صنعت رنگرزی نساجی به دلیل کمبود مهارت‌ها و فقدان تکنسین های واجد شرایط در معرض خطر قرار گرفته است . و ضروری است که شیمی را به خانه رنگ بازگردانیم و برای آموزش و جذب استعدادهایی که پایه خوبی در علم رنگ آمیزی پارچه دارند ، تلاش کنید .

طبق ازمون ها و تحقیقات نتایج نشان می دهد که  آموزش ها تماما نظری بوده. و  کسب دانش شیمی در دستور کار بسیاری از کارفرمایان نیست .

با این حال ، این بدان معناست که افرادی که وارد این صنعت می شوند ، فقط فرآیندهای یادگیری را  اموزش میبینند  ، نه اینکه دانش گسترده تری در زمینه شیمی داشته باشند، که منجر به بحران مهارت های گسترده ای می شود که اگر به آن رسیدگی نشود ، این بخش به زانو در می آید.

 

فقدان دانش علمی و تکنسین های واجد شرایط چگونه می تواند بر کیفیت تأثیر بگذارد؟

هر تکنسین رنگرزی می تواند فرایندی را که طوطی وار آموخته است انجام دهد .

با این حال تکنسین ها قادر به ابداع فرآیندهای جدید و اتخاذ فناوری های نوظهور نیستند . بنابراین مزیت رقابتی خود را از دست می دهند .

علاوه بر این ، اگر یک رنگ کننده دانش علمی در فرایند شیمیایی را نداشته باشد ، نمی تواند تأمین کننده ها را انتخاب کند . یا مواد شیمیایی را درست خریداری کند که برای مقاصد مناسب هستند. این رویکرد محدود و محدود کننده منجر به محصول نهایی پایینی می شود که ممکن است استانداردهای مشتریان و مشتریان خانه رنگ را برآورده نکند.

اگر در حین کار اشتباهی رخ دهد ، برای یک رنگ آمیزی که فقط آموزش ابتدایی داشته باشد ، دشوار خواهد بود که بفهمد چه چیزی خراب شده و از چه راهکارهایی را برای رفع مشکل میتوان استفاده نمود . و در نهایت ، پایداری به خطر می افتد.

درخصوص فقدان تکنسین های واجد شرایط چه کاری می توان انجام داد؟

ما باید شیمی را به خانه رنگ برگردانیم و برای تربیت و جذب استعدادهایی که پایه خوبی در علم رنگ آمیزی پارچه دارند ، تلاش کنیم .

این را می توان به روش های مختلف انجام داد ؛ از طریق آموزش آنلاین در سطح جهانی ، مشوق ها و کارآموزی های بهتر که جوانان را به ورود به این صنعت ترغیب می کند و یک روش عملی تر برای یادگیری ، یعنی کسب درآمد در حین یادگیری ، توسط کارفرمایان.

در زرین بافت رهبر نیزبرای جذب تکنسین ها از روش های  کسب در امد در حین یادگیری و  اموزش هایی مرتبط با این صنعت استفاده میگردد  .

این صنعت همچنین باید با یکدیگر همکاری کند تا تصورات جوانان در مورد رنگرزی نساجی را به عنوان انتخاب شغلی تغییر دهد . ارتباط نزدیک با مدارس و موسسات آموزشی برای قرار دادن “رنگ آمیزی” در لیست انتخاب های شغلی مناسب.

به بیان ساده ، ما باید علم را در اولویت قرار دهیم ،تا دچار فقدان تکنسین های واجد شرایط  نشویم . در غیر این صورت بازار مملو از منسوجات با کیفیت پایین رنگ می شود و صنعت به طور کلی متضرر می شود.

مقالات مرتبط

پارچه فیلامنت 3 آوریل 2023

پارچه فیلامنت

پارچه فیلامنت در دسته پارچه های الیاف مصنوعی قرار می گیرد با این تفاوت که درصدی از آن را الیاف پنبه ای تشکیل می دهد و امکان تغییر درصد الیاف مصنوعی و طبیعی و همچنین نخ فلامنت وجود دارد که...

مقالات ادامه مطلب
نحوه تولید پارچه کولمکس 6 مارس 2023

نحوه تولید پارچه کولمکس

پارچه کول مکس از بسیاری از جهات به غیر از شکل سطح مقطع الیافش با سایر سطح مقطع پارچه پلی استر تفاوتی ندارد. نحوه تولید پارچه کولمکس عمدتاً شبیه مراحل دیگر تولید انواع الیاف پلی استر است.   روند تولید...

مقالات ادامه مطلب
البسه ورزشی 15 آگوست 2020

البسه ورزشی

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در چهار ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز کشور با کاربست دکل های این شرکت به 31 هزار و 35 متر رسید.

مقالات, نساجی ادامه مطلب

یک پاسخ به “فقدان تکنسین های واجد شرایط”

  1. vahidhir@yahoo.com گفت:

    vsdavdsvads

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق متعلق به  شرکت زرین بافت رهبر است
طراحی و اجرا توسط استودیو طراحی کاپیرو