• English

سبد خرید

راهنمای خرید پارچه

دسته بندی

آخرین مقالات

ارتباط با ما

راهنمای خرید پارچه
2 می 2022
ms.ghasemi
683

برای سفارش پارچه در زرین بافت رهبر شما میتوانید از راهنمای خرید پارچه استفاده نمایید که در ادامه به توضیح جامع تری از آن میپردازیم :

در راهنمای خرید پارچه زرین بافت رهبر برای خرید انواع پارچه دو راه ارائه شده است :

 

1- روش خرید پارچه بصورت سنتی :

در این روش شما میتوانید با حضور در مرکز فروش زرین بافت رهبر تمامی پارچه ها را همراه با رنگ بندی و زیر دست پارچه مشاهده،انتخاب و خرید نمایید .

2- روش خرید پارچه بصورت مدرن :

در راهنمای خرید پارچه زرین بافت رهبر بمنظور صرفه جویی در هزینه و وقت راه های مختلف ارتباطی و غیرحضوری برای خرید پارچه  وجود دارد:

2-1. سایت: در سایت زرین بافت رهبر به ادرس zarrinholding وارد قسمت فروشگاه شده ونام پارچه را در قسمت جستجو سایت وارد مینماییم این راه راحت ترین راه ممکن برای دسترسی به پارچه مدنظر همراه با اطلاعات کامل و جامع میباشد . این جستجو ساده بشما این امکان را میدهد تا پارچه موردنظر وحتی  تمامی پارچه های مشابه را با مشخصات و قیمت مشاهده نمایید تا پس از مقایسه قیمت‌ها، از هر شهر یا منطقه‌ای که بخواهید پارچه مورد نظرتان را خریداری نمایید .

2-2. شماره تماس: از طریق شماره تماس های اعلامی میتوانید بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید .

021-66979700

09126096269
09306315030

 

2-3.فضای مجازی :

  • واتساپ :

09126096269
09306315030

 

 

♦ همچنین در صورتی که مشتریان نیازمند ارسال کالیته و نمونه پارچه بصورت غیر حضوری باشند ،  از طریق راه های ارتباطی ذیل میتوانند درخواست خود را ثبت نمایند:

تماس :

021-66979700

تماس و واتساپ :

09126096269
09306315030

و صفحه رسمی زرین بافت رهبر در اینستاگرام  به ادرس:
zarrinbaft_rahbar@

 

 

♦ اطلاعات موردنیاز برای ارسال کالیته در راهنمای خرید پارچه زرین بافت رهبر:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره تماس
  • کد پستی
  • ادرس کامل و دقیق
  • واریز هزینه پست به شماره کارت اعلامی

 

نکته مهم : نمونه پارچه یا همان کالیته پارچه یک تکه از پارچه به ابعاد 20 در 20 سانت میباشد به منظور اراوه خدمات بهتر در خصوص نمونه از شما هزینه ای دریافت نمیشود و رایگان میباشد اما هزینه ارسال ان به عهده خریدار میباشد و هزینه ان نسبت به وزن کالیته و عوامل دیگر تغییر میکنید اما فراموش نکنید که هم در وقت صرفه جویی میکنید هم با اطمینان کامل خرید خود را غیر حضوری انجام میدهید بدون نیاز به اتلاف وقت و یا گم شدن دربازار های شلوغ .

 

مقالات مرتبط

پارچه کولمکس 2 مارس 2023

پارچه کولمکس

معرفی پارچه کولمکس :  بدن انسان به واسطه متابولیسم دائمی و فعالیتهای عضلانی، همواره در حال تولید گرما، دی اکسیدکربن و بخار آب است. جهت عملکرد صحیح آنزیمها و ادامه حیات، ضروری است تا دمای اعضاء داخلی بدن همواره در...

مقالات ادامه مطلب
نحوه تولید پارچه آنتی باکتریال 11 مارس 2023

نحوه تولید پارچه آنتی باکتریال

تمامی پارچه های تولیدی در زرین بافت رهبر را با استفاده از فناوری نانو میتوان ، به پارچه های آنتی باکتریال تبدیل نمود . نحوه تولید پارچه آنتی باکتریال در زرین بافت رهبر به 4 مرحله تقسیم میشود .  ...

مقالات ادامه مطلب
خرید پارچه به جای لباس 4 آوریل 2023

خرید پارچه به جای لباس

خرید پارچه به جای لباس در این مقاله قصد داریم در مورد مزیت های خرید پارچه به جای خرید لباس های آماده اشاره کنیم. شاید شما هم برایتان سوال باشد که اصلا چرا برخی ها دردسرهای خرید پارچه و دوخت...

مقالات ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق متعلق به  شرکت زرین بافت رهبر است
طراحی و اجرا توسط استودیو طراحی کاپیرو